Continue to Netlog

more seconds
XxfallingstarsxX's profile page

XxfallingstarsxX

male - 21 years, Greenwood, United States
929 visitors

Blog 27


  • bored

    hey peepz im bored... any1 wanna chat its 7am and i cant sleep!! lol i need to get some sleep so i can wake up and go to the memorial day carinival!!

  • Slowly (As I Think Of You)

    The darkness inside me..
    Has overcome me..
    I keep trying to hold on..
    But I keep letting go..
    Im losing touch with my inner-self..

    I watch myself..

    Slowly bleed..
    Slowly die..
    Slowly suffer..
    Slowly fade away..
    As I think of you..

    I wonder if anyone cares..
    I feel invisible..
    No one knows..
    The pain I've felt..
    The shit that I've gone through..

    I watch myself..

    Slowly bleed..
    Slowly die..
    Slowly suffer..
    Slowly fade away..
    As I think of you..

    My time is almost up..
    Soon I will suffer no more..
    But I wonder..
    Where will I go..
    When I die..

    I am..

    Slowly bleeding..
    Slowly dying..
    Slowly suffering..
    Slowly fading away..
    Cus Im Thinking Of You!

  • bored

    bored... gonna go smoke a cigarette.. in other news! im getting my hair dyed tonight! yeah.. black w/ a red fringe.. gonna be awesome.. lol

  • Slowly (As I Think Of You)

    The darkness inside me..
    Has overcome me..
    I keep trying to hold on..
    But I keep letting go..
    Im losing touch with my inner-self..

    I watch myself..

    Slowly bleed..
    Slowly die..
    Slowly suffer..
    Slowly fade away..
    As I think of you..

    I wonder if anyone cares..
    I feel invisible..
    No one knows..
    The pain I've felt..
    The shit that I've gone through..

    I watch myself..

    Slowly bleed..
    Slowly die..
    Slowly suffer..
    Slowly fade away..
    As I think of you..

    My time is almost up..
    Soon I will suffer no more..
    But I wonder..
    Where will I go..
    When I die..

    I watch myself..

    Slowly bleed..
    Slowly die..
    Slowly suffer..
    Slowly fade away..
    As I think of you..

  • LOL

    God looked at the world and noticed that a lot of people were having oral sex.
    He called Moses in his office to discuss this problem.

    God said, "Moses, it looks like an awful lot of people on earth are have oral
    sex. Would you go down and take a survey?"

    So, Moses went down to earth and took a survey to determine just how many
    people were having sex. He returned to Heaven and reported to God that at
    least 90% of the people on earth were indeed having oral sex.

    This disturbed God and so he suggested to Moses, "I think it is time to destroy
    the earth. No one seems to care about their souls anymore. I think I will
    make it rain for 40 days and nights and destroy the earth!"

    "But," Moses replied, "You promised you would never do that again!"

    "Do you have another suggestion?" God asked.

    "Yes, why don't you give the people who are NOT having oral sex a special
    certificate into Heaven." Moses suggested.

    God thought that was a great idea. So they made out special certificates to
    get into Heaven for the people who were not having oral sex.

    Do you know what they said?

    No?

    You mean you didn't get one?

  • mornin

    gmornin!!! :) any1 out there whos awake.. comment my pics or chat w/ me im bored.. ok lol the truth..? its 630 and i stayed up all night! :)

  • !

    korn, atreyu, evanescence, and flyleaf.... all live in atlanta august 11... im gonnaget to go see them.. i got to see papa roach and hinder live.. so ne ways im bored... so anyways... pic comments? plz?

  • .

    korn, atreyu, evanescence, and flyleaf.... all live in atlanta august 11... im gonnaget to go see them.. i got to see papa roach and hinder live.. so ne ways im bored... so anyways... pic comments? plz?

  • l

    one last kiss!!! before i go!! lol i have that song stuck in my head.. papa roach kicks ass.. i got to see them live, jacoby is sexy!

  • .

    boredness... pic comments plz?

1 2 3